Skip to main content

Ești trist și deznădăjduit? Ai gânduri negre?

Drag cititor care aștepți apariția cărții „Ce ești azi, ai decis ieri” de ceva timp, îți mulțumesc pentru interes și îmi cer scuze că încă nu e gata. Încă puțin. 

Lucrez febril la ea și discutând cu unii oameni, am decis să includ și un capitol despre gânduri negre, depresie, stări critice de disperare profundă și apatie absolută. 
Ca să ajut câți mai mulți oameni care se simt singuri și abandonați de toți și toate, am înregistrat o meditație cu afirmații pozitive, pe care am publicat-o pe unele dintre canalele și platformele mele. 

desen barbat care mediteaza

Aici ai videoul de pe YouTube: 


Aici am publicat lista afirmațiilor folosite: 

Așa cum am spus și în postarea de mai sus, tristețea, deznădejdea, depresia, perioadele de disperare absolută, apatia, gândurile negre sunt ca adicțiile. Înainte de a te vindeca de ele, trebuie neapărat să admiți că ai o problemă. Negându-le, îți și mai mult rău.

🆘ATENȚIE🆘


Dacă crezi că suferi de depresie, te încurajez să te adresezi unui medic.

Dacă ești torturat de gânduri sinucigașe te rog să consideri faptul că orice problemă are o soluție și modul în care te simți este temporar. 
Tot ce are început are și sfârșit.
În cazuri de criză, aruncă o privire pe https://www.antisuicid.ro.

„Pentru consiliere în situaţii de criză suicidară ne puteţi contacta în zilele de Vineri, Sâmbătă și Duminică, între 19:00 – 07:00 la numărul de telefon 0800 801 200 (apelabil gratuit la nivel naţional din orice reţea) sau prin email în formatul 24/7 la sos@antisuicid.ro.” 

După ce acceptăm trăirile și sentimentele negative, începem să ne vindecăm mințile și să ne stabilizăm emoțional. 

Odată ce ai acceptat, iartă, nu purta nimănui resentiment și înlocuiește orice gând negativ cu unul pozitiv. 
În modul acesta, se produce o schimbare de paradigmă naturală, dar ghidată. 
Tu ești singura persoană de care ai nevoie. 

Nu ești singur. Niciodată. Uită-te în jur. Și cei care surâd, plâng în inima lor.  

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu de YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree. 

🌟🌟🌟🌟🌟
Dacă ai scris o carte ori ai o colecție de poezii pe care vrei să o publici, o poți face chiar în acest moment fără să cheltui un leu, adică GRATIS, de acasă la orice oră aici: 
Pentru mai multe informații, apasă pe https://publicagratuitcarti.blogspot.com.

Mult succes! 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii