Skip to main content

Visurile devin realitate! Aruncă-te cu mine!


Când suntem copii visăm să devenim doctori, ingineri, cântăreți etc. Râdem, glumim, dansăm... Părinții ne cumpără stetoscoape, microfoane etc. și credem cu tărie că într-o zi vom deveni ceea ce ne dorim atât de mult.

Când creștem, se schimbă foaia. Totul pare imposibil. Școala e grea, muncim pe rupte, oamenii nu ne înțeleg - ne simțim singuri pe lume - și nimeni nu ne ajută, parcă dimpotrivă...

Suspinând, cu genunchii sfâșiați, plini de sânge și acoperiți de cicatrici, ne dăm bătuți și punem visurile într-o cutie. Cutia o închidem cu o cheie, pe care o aruncăm în colțul unui sertar.

Și uitării rămâne până la bătrânețe, când, voind să aruncăm din lucrurile inutile ce am adunat de-a lungul anilor, dăm de ea – cheia cutiei cu visurile de copil.
Și atunci, cu lacrimi pe obraz, copleșiți de regrete și durere, o curățăm de rugină cu grijă și deschidem cutia... Dar timpul a trecut, vicisitudinile vieții și-au pus amprenta. Nu mai avem forțe.
Strângem cutia în brațe și-nchidem ochii cu ea pe piept, gândind: „Dac-aș putea da timpul înapoi... dacă aș mai avea câțiva ani, ce nu aș face?

Dacă citești asta, înseamnă că mai ai timp.
Nu contează ce vârstă ai, câte decade ai pierdut împleticindu-te în întuneric, acum este momentul să-ncepi să lupți pentru visurile tale. 
Mai înainte nu erai pregătit, dar acum ești.

Nu mai pierde o clipă! Hai cu mine pe o cale plină de mărăcini, dar și de iarbă verde, copaci, flori și râuri cu apă cristalină.
Când vei obosi, te vei opri o clipă iar eu îți voi șterge lacrimile și te voi ajuta să bei din apa limpede și rece, care te aștepta doar pe tine. Apoi îți voi spune să inspiri adânc, căci asta demonstrează că ești viu și nu e prea târziu. 

Ce ești azi, ai decis ieri” este cartea care-ți va schimba viața. 
Dar trebuie să vrei ca asta să se întâmple.
Nu e totul pierdut.
Orice are un început, are și un sfârșit. 

De unde știu că visurile devin realitate? 
Și, de mică, eu n-am visat să devin nimic - aș fi vrut - dar nu mi-am permis să visez pentru că am crezut că nu aveam dreptul. 

Hai, aruncă-te în gol! Take a leap of faith! 

Femeie desenata care se arunca in gol

Te asigur că oriunde vei cădea, va fi mai bine decât este acum. 
Vei fi făcut un salt pe care nu mulți se încumetă să-l facă. 
Act de credință. 
Când vei avea părul cărunt, nu vei avea regrete și vei închide ochii surâzând, știind că ai făcut tot posibilul să-ți îndeplinești visurile. 
Eu cred în tine! 


Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Respect este cuvântul de ordine. Aroganța deghizată în comentarii constructive, ofensele, insultele nu sunt binevenite pe paginile mele.