Skip to main content

Afirmații Pozitive pentru trecerea dintre ani

Dragul meu cititor, 
TU, care poate aștepți de câtva timp să public cartea asta „Ce Ești Azi, ai Decis Ieri”, să știi că asta se va întâmpla în scurt timp. 

Până atunci, te invit să asculți aceste afirmații pozitive publicate pe toate canalele mele și să citești noile mele cărți de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală pline ochi de motivație, sfaturi utile și gândire pozitivă. 

Dacă vrei să citești acum  aceste afirmații (în loc să le asculți pe YouTube, SoundCloud etc.), apasă aici (vei fi condus pe alt blog al meu)

 


🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu de YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii